Wedstrijdverslag 5 oktober 2024

By 11 oktober 2024 Wedstrijdprogramma

De verslagen van afgelopen zaterdag 5 oktober:
Afgelopen zaterdag speelde de F1 van Triade in Papendrecht tegen PKC F7. Triade kende een goede start want ze stonden binnen 2 minuten al met 3-0 voor. Hierdoor mocht PKC de superspeler inzetten. Ondanks dat Triade veel goals maakte werd de wedstrijd wel wat spannender want door de superspeler begon PKC ook met scoren. Ruststand 9-4. In de tweede helft bleef Triade zo doorgaan, ondanks de superspeler kon PKC geen weerstand bieden tegen Triade. PKC wist in de laatste minuten nog 4 goals te maken, maar Triade mocht met een 11-18 zege de 2 punten meenemen richting nieuwpoort. Strafworpen 5-1 voor PKC.

Triade D1 mocht afgelopen weekend Movado D1 bezoeken. Al vroeg in de wedstrijd pakte Movado een voorsprong van 3 punten. Voor Triade was het zoeken en wist uiteindelijk ook goede aanvallen neer te zetten waardoor ze inliepen op Movado. Triade kwam goed de rust uit en was alert maar helaas was Movado gewoon beter wat ervoor zorgde dat de voorsprong steeds groter werd. Het lukte Triade niet meer om het gat te dichten. De eindstand is 9-6 geworden.

Afgelopen zaterdag speelde Triade A1 tegen HKC A3. De teams hadden deze competitie al eerder tegen elkaar gespeeld. Triade had deze wedstrijd redelijk makkelijk gewonnen, waardoor ze wellicht met een onderschatting aan de wedstrijd begonnen. Triade kwam al snel op achterstand, maar maakte daarna snel de gelijkmaker. In de eerste helft was het spel erg traag, maar er ontstonden wel veel kansen. Doordat erg veel ballen uit de korf stuiterde, kwam Triade niet los van HKC. In de tweede helft scoorde HKC twee keer achter elkaar, waardoor Triade op achterstand kwam. Na een aantal tactische wissels van invalcoach Klaas, wist Triade de overmacht te pakken en met 6-8 te winnen. Met deze gewonnen wedstrijd staat Triade op een gedeelde eerste plek, waardoor de volgende wedstrijd de kampioenswedstrijd wordt.

Triade 4 speelde tegen kinderdijk dat bij winst of gelijkspel kampioen kon worden. Triade had moeite met de afronding en zag aan de andere kant Kinderdijk wel de bal in de korf mikken. Na 0-6 stand wist Triade ook eindelijk de rekening te openen. Na 2-10 ruststand wist Triade de 2e helft iets meer te score , met iets meer fortuin in de afronding had het nog meer kunnen worden. Maar meer dan een 6-16 verlies zat er niet in voor het 4e.

Na drie uitwedstrijden was het eindelijk weer een thuisdag voor Triade 2.
Triade 2 mocht het weer opnemen tegen GKV (g) 4. Na een flinke nederlaag bij GKV thuis, wisten we wat ons te wachten stond. We gingen scherp de eerste helft in en wisten het GKV goed moeilijk te maken! Er werden veel kansen gecreëerd door ons maar wisten helaas niet te vallen. Met een goede eerste helft gingen we met 4-10 de rust in.
Helaas wisten we dit na de rust niet vol te houden en wist GKV weer volledig de overhand te nemen. De kansjes werden wel gecreëerd maar de doelpunten werden helaas niet afgemaakt. GKV wist dit wel te blijven doen waardoor we weer met een flink aantal doelpunten om ons oren werden ingemaakt.
Eindstand 6-22.

Triade 1 speelde op een prachtige nazomer zaterdag thuis tegen SKV uit Sleeuwijk. De uitwedstrijd was zonder problemen door Triade gewonnen, en dat kunstje wilden we graag herhalen in Nieuwpoort. SKV begon met een felle verdediging, waarbij ze dicht op de bal lijnen bleven. Het duurde even voor Triade hier het juiste antwoord op had, maar doordat de verdediging sterk stond kon de aanval geduldig zoeken. Toen de 2-0 voorsprong er eenmaal was wist Triade snel uit te lopen. SKV gooide er nog een aantal andere verdedigingstactieken in, maar allemaal niet met het door hun gewenste resultaat. Ook aanvallend was de tegenstander onmachtig tegen de sterke verdediging van Triade. Triade scoorde over alle schijven en haalde een verdiende overwinning van 19-5 binnen. Aankomende woensdag staat de inhaalwedstrijd tegen Voltreffers op het programma.

Aangeleverd door trainers en samengesteld voor Wim Korevaar.