DIT IS KORFBAL! AFLEVERING 1

By 11 oktober 2024 Nieuws

Bekijk nu de eerste aflevering van DIT IS KORFBAL!

Gepubliceerd op 07 oktober 2024

DIT IS KORFBAL: dé serie die je meeneemt in de dagelijkse gang van zaken op de korfbalvereniging. In deze gloednieuwe serie gaan we langs bij drie korfbalverenigingen en geven we aandacht aan de drie pijlers van het KNKV: maatschappelijke impact, sportplezier en persoonlijke ontwikkeling. De eerste aflevering is vandaag verschenen.

In deze aflevering spreken we vrijwilligers, spelers en ouders over wat korfbal brengt in de maatschappij. De verschillende korfbalvormen komen aan bod, er wordt een challenge uitgevochten en jong en oud delen hun ervaringen.

DIT IS KORFBAL is gemaakt in samenwerking met We Are Era en influencer Carlos Platier Luna, om sport- en korfballiefhebbers kennis te laten maken met onze mooie sport en mee te nemen in de mooie, grappige en ontroerende momenten bij korfbalverenigingen in Nederland.

Bekijk de aflevering!