Wedstrijdverslag 28 september 2024

By 2 oktober 2024 Nieuws, Wedstrijdprogramma

Afgelopen zaterdag speelde Triade F1 tegen DVS F2. In de beginfase speelde Triade heel goed en scoorde ze 3 keer. De ruststand: 3-0. Doordat de tegenstander de superspeler in mocht zetten werd de wedstrijd in de 2e helft iets spannender. Triade is de gehele wedstrijd niet in gevaar geweest want ze konden ondanks de superspeler mee scoren met DVS. Eindstand 6-4 voor Triade.

Afgelopen zaterdag speelde Triade D1 tegen GKV D2. De vorige wedstrijd tegen deze ploeg, had Triade verloren. We begonnen met het opzetten van goede aanvallen, wat al snel leidde tot een voorsprong. GKV wist ook goede aanvallen op te zetten en kwam hierdoor al snel terug in de wedstrijd. Gedurende de eerste helft ging het gelijk op. We gingen de rust in met een 4-3 voorsprong. De tweede helft begon GKV erg sterk. Mede door het goede verdedigingswerk aan de kant van Triade scoorde GKV niet. Triade daarentegen wist de kansen wel af te maken. Eindstand 6-3.

Afgelopen zaterdag speelde Triade A1 tegen Voltreffers A1. De standen tegen andere teams gaven ook al aan dat het een spannende wedstrijd zou worden. Beide teams begonnen fel, maar Triade pakte al snel de 2-0 voorsprong. Voltreffers reageerde daarop met 2 goals, waardoor de stand gelijk werd. De hele wedstrijd gingen de goals heen en weer, waardoor het met nog maar vijftien minuten op de klok, de stand 7-7 was. Verdedigend had Triade het heel goed dicht, waardoor de aanval veel kansen kreeg. In de laatste vijf minuten scoorde Triade de 8-7, waardoor Triade de wedstrijd won. Met deze gewonnen wedstrijd, maakt Triade nog kans op het kampioenschap.

Zaterdag 28 september mocht Triade 4 aantreden tegen SKV 2 in Sleeuwijk. Thuis was het een spannende wedstrijd die eindigde met een 8-7 overwinning voor ons.
De eerste minuten kon je merken dat ze op revanche uitvaren, want binnen no time stonden we achter met 6-1!
Daarna kwamen we terug, zodat de ruststand 7-4 was voor SKV. Na rust scoorden zij weer, dus was er een flink gat om te overbruggen.
Gelukkig voerden we onze taken goed uit. Met name de rebound werd goed verzorgd. Daardoor konden we blijven aanvallen en kropen we dichterbij en was het op een gegeven moment weer gelijk: 9-9.
Erop en erover was het devies en met behulp van een paar afstandsschoten van Triade heer en een mooi doelpunt van de sinds lange tijd weer spelende dame wonnen we met 12-15!

Gemaakt door de trainers van de teams, samengesteld door Wim Korevaar.