Wedstrijdverslag 21 september 2024

By 23 september 2024 oktober 2nd, 2024 Nieuws, Wedstrijdprogramma

Triade D1 uit tegen ADO D1. Triade begon sterk aan de wedstrijd en zorgde voor veel kansen. Gelukkig kwamen we op een 0-2 voorsprong. Tegen het eind van de eerste helft wist ook ADO twee doelpunten te maken. Ruststand: 2-2. In de tweede helft ging Triade weer vol in de aanval. De kansen werden beter benut, waardoor we al snel een klein beetje uitliepen op ADO. Eindstand 2-5.

Triade C1 reisde af naar de Almkerkse korfbalvereniging ACKC. Triade begon fel en al gauw begonnen ze veel kansen te creëren, er ontstonden mooie doorlopers en een goed opgezet spel. Maar helaas wisten ze de vele kansen niet om te zetten in doelpunten.
Toen Triade ook hun eerste doelpunt wist te maken, begonnen de C’tjes na de vele minuten gespeeld te hebben dan toch ook aanvallend echt op gang te komen. Al snel volgde een reeks aan nieuwe doelpunten en hoe ACKC af en toe nog een balletje van afstand mee scoorde, bleef Triade op voorsprong. Eindstand 3-4 voor Triade.

Triade A1 tegen Ventura Sport. Iedereen was gedreven om deze wedstrijd te winnen. De eerste goal viel al snel aan de kant van Triade, maar Ventura reageerde hier al snel op. Ruststand: 3-4. Na wat wissels en een bemoedigend praatje wilde Triade er weer voor gaan. Maar telkens wanneer Triade gelijk kwam aan Ventura wisten ook zij de kansjes te pakken. Dit resulteerde in een spannende wedstrijd die tot het einde aan toe niet bepaald was. Triade heeft deze wedstrijd helaas net verloren met een eindstand van 7-8.

Triade 4 speelde tegen Merwede. Het was een gelijk opgaande wedstrijd waarbij veel kansen werden gecreëerd. Om en om scoorde beide ploegen en ontstond er een spannende slotfase. Triade wist de voorsprong te pakken en deze te behouden. Uitslag 12-11.

Triade 2 tegen Merwede 4. Helaas was Merwede erg sterk en kwam Triade weinig tot scoren. In de rust stond het 12-2. Triade wilde in de tweede helft alles geven om nog wat doelpunten te maken en de stand niet te erg uit te laten lopen. Eindstand 28-6.

Triade 1 op bezoek bij Conventus 1. Triade ging gemotiveerd de wedstrijd in, maar wist de korf weinig te vinden. Veel goede aanvallen en kansen, maar de goals vielen niet. Conventus daarentegen schoot uit de startblokken en liep snel uit. Dit resulteerde in een 9-1 tussenstand. Triade wist zich op te richten en kwam tot 9-4 bij rust. Na de rust had Triade het verdedigend beter voor elkaar, en de aanvallen werden ook vaker beloond met goals. Eindstand: 15-8.
vaar.

Gemaakt door de trainers van de teams, samengesteld door Wim Korevaar.