Wedstrijdverslagen 7 september 2024

By 12 september 2024 september 25th, 2024 Nieuws, Wedstrijdprogramma

De eerste wedstrijden zijn een feit voor het najaar veldseizoen. Lees verder voor de verslagen hoe de partijen zijn verlopen.
Afgelopen zaterdag mocht de F1 van Triade het opnemen tegen de F2 van DVS. Triade begon heel goed door al snel een doelpunt te maken. Na dit doelpunt was het lang wachten op meerdere doelpunten omdat de 2 teams goed aan elkaar gewaagd waren. Toen na een tijd de 1-1 werd gemaakt door DVS kwam de spanning terug en wisten beide teams wat doelpunten op het bord te zetten. Uiteindelijk eindigde deze wedstrijd in 3-3. Strafworpen eindigde ook gelijk: 3-3

Afgelopen zaterdag speelde de A1 van Triade tegen Voltreffers A1 in Oosterhout. Na het kampioenschap in het vorige buitenseizoen was de A er deze eerste wedstrijd weer op gebrand om te winnen. De wedstrijd begon meteen goed voor Triade. Al snel wisten ze een aantal mooie doelpunten te scoren en voor te komen op Voltreffers. Met twee nieuwe spelers in het team was het hier en daar weer een beetje zoeken naar hoe de aanvallen het best konden worden opgezet, maar dit ging al snel goed! Triade A stond bij rust nog steeds voor op Voltreffers. Na wat tips en wissels ging Triade de tweede helft verder met wat ze begonnen waren. Ook in de tweede helft werden er weer verschillende aanvallen opgezet waaruit kon worden gescoord. Voltreffers gaf niet op en bleef ook proberen, maar Triade wist de gehele wedstrijd de voorsprong te behouden. Triade A won deze wedstrijd uiteindelijk met 9-14.

Triade 4 speelde tegen SKV uit Sleeuwijk. Triade wist veel kansen te creëeren maar moet duidelijk nog wat extra trainen om het vizier weer op scherp te krijgen. De 2e helft wist Triade een 7-4 voorsprong te pakken en dacht de buit binnen te hebben. SKV knokte zich terug en kwam weer gelijk. Door een prachtige loopactie en dito assist en doelpunt wist het 4e het winnende doelpunt te maken. 8-7 voor Triade.

Na een lange selectie periode konden we dan eindelijk gaan startten aan de competitie. Triade 2 heeft een flinke transformatie ondergaan met drie nieuwe spelers. De uitdaging van Triade 2 ligt deze veldcompetitie dan ook in het worden van een team en op elkaar ingespeeld raken. Ondanks dat hebben we afgelopen zaterdag een gelijkspel weten neer te zetten. Misschien wel tot grote verbazing van onszelf. De eerste helft wisten we gelijk aan elkaar op te gaan en was het ondanks de flinke warmte een prima eerste helft. We gingen met 5-5 de rust in.
De tweede helft wisten beide teams niet tot scoren te komen en hebben we beide maar één keer weten te scoren.
Eindstand 6-6.

Triade 1 opende het seizoen met een thuiswedstrijd tegen Voltreffers 1. Met een aantal nieuwe gezichten in het team mochten we na een maand voorbereiding eindelijk weer voor ‘het echie’ spelen. Helaas stond het vizier nog niet op scherp in de eerste helft. Ondanks de vele kansen stond er een ruststand van 2-7 op het scorebord. In de tweede helft werd de afronding beter en wisten we ons terug te knokken tot 7-7. Helaas richte Voltreffers zich net op tijd op en werd de eindstand 8 tegen 11. Een valse start van het seizoen, maar de vele kansen bieden perspectief voor revanche over een paar weken in Oosterhout.

Gemaakt door de trainers van de teams, samengesteld door Wim Korevaar.