5e speelronde zaalcompetitie ’18-’19

By 20 december 2018 Nieuws

Er zijn nog vier wedstrijden te spelen voor de kv Triade in 2018. Het gaat om een uitwedstrijd voor de E1. Alleen Triade 5, 3 en 2 spelen nog in De Reiger. Wat gaan deze vier partijen opleveren voor de teams die gaan spelen. Lees verder hoe laat de teams gaan starten.

Om 09:00u speelt in Ridderkerk: KCR E1 tegen Triade E1. Op papier een spannende wedstrijd. Beide teams staan bovenaan in hun poule, ze hebben de gespeelde drie partijen gewonnen. Het doelsaldo is wel in het voordeel van Triade E1, namelijk +44, zij hebben nog maar drie tegen doelpunten gehad. Wat gaat deze wedstrijd hun brengen.
Dan naar de drie senioren teams, die gaan spelen in Groot-Ammers.
Om 13:15u Triade 5 – DSO (K) 6. Het vijfde van Triade gaat op voor hun tweede partij, waar de tegenpartij al hun vierde wedstrijd gaat spelen. Hoe zal het Triade 5 vergaan tijdens hun laatste partij in 2018?
Dan speelt om 14:30u Triade 3 tegen Korbis 4. Plaats drie voor Triade 3 en een zevende plek voor de bezoekers uit Waddinxveen. Dat zou iets kunnen zeggen over deze partij. Maar de kerst stress zou wel eens op kunnen spelen, toch?
Dan de laatste partij in 2018 voor Triade. Om 16:30u Triade 2 tegen Vriendenschaar (H) 4. Met twee wedstrijden achter de rug, wist het tweede van Triade deze beide te winnen. Nu gaan zij het opnemen tegen de nummer één in de poule, de bezoekers uit Hardinxveld-Giessendam. Gaan er opnieuw punten bijgeschreven worden door Triade 2 of…?

Iedereen weer plezier en alvast hele fijne feestdagen toegewenst én op naar een sportief 2019!