Weekend met wisselende resultaten!

By 17 april 2018 Nieuws

Afgelopen zaterdag waren er 5 uitwedstrijden, terwijl er 6 ploegen op eigen veld hun wedstrijd speelden. Zeker met de temperaturen die stijgen, wordt het ook voor de supporters aantrekkelijker om aan de zijkant aan te moedigen. Benieuwd of dit geholpen heeft? Lees dan snel verder!

Triade F nam het in de Gorkumse zon op tegen GKV F. Dat is de jongste ploeg van Triade uitstekend bevallen. Zeker de 2de helft werd er goed naar elkaar gekeken en de juiste aanvallen perfect afgerond. Het werd een ‘grote-mensen-uitslag’ van 9-16!

Triade E mocht het thuis als eerste van de dag opnemen tegen PKC. De 1e 20 minuten ging gelijk op met een 2-2 tussenstand. Na de rust ging het plaatsten en rondspelen lastig en helaas vielen de kansen bij Triade niet. PKC wist nog 2x te scoren en dat zorgde voor een 2-4 eindstand. De strafworpen bleven steken op 2-2.

De D2 nam het in Almkerk op tegen ACKC. Ze begonnen meteen lekker aanvallend met een snelle 0-1 voorsprong als gevolg. Gesterkt door dit begin kwamen er een hoop kansen. Ook verdediging stond het sterk. De coaches zagen vanaf de zijlijn mooie aanvallen en ook iedereen werd hierbij betrokken. Het eindresultaat was dan ook verdiend: 2-7.
Ook de D1 van Triade wist hun 2e wedstrijd van het seizoen te winnen. In en tegen Kinderdijk werd het 4-7 voor de kids uit Nieuwpoort en Langerak.

De C2 van Triade mocht net als de D2 spelen tegen ACKC, alleen dan in een thuiswedstrijd.  Helaas konden zij niet winnen. Het was wel een spannende wedstrijd waar het beide kanten op kon gaan. Eindresultaat 7-5

De B ging op bezoek bij OZC. Triade ging fel de wedstrijd in. Met een hoog baltempo en mooie acties kwamen ze met rust 6-7 voor. Beide ploegen waren zeker aan elkaar gewaagd. De eerste 10 minuten na rust waren er zeker kansen om de voorsprong uit te breiden, maar deze werden niet benut. OZC gaf gas en liep uit naar 11-7. Erg jammer omdat het spel van Triade wel gewoon goed was en er met z’n allen hard werd gewerkt.

Zo stond zaterdag 14 april ook de wedstrijd van Triade A-KCC A op het programma. Een felle start zorgde ervoor dat Triade een voorsprong pakte. Ook verdedigend stond het goed, waardoor weinig tegengoals kwamen. Hierdoor was het bij rust al gespeeld met 11-2. Na de rust was het spel slordiger en door plaatsfouten kwamen de goals moeilijker. Ook verdedigend werden wat foutjes gemaakt. Toch een dikke overwinning voor het A-team: 16-6.

Triade 4 nam het thuis tegen KCR op. In de 1ste helft ging het gelijk op tot een ruststand van 9-9. Na de rust maakte Triade het zichzelf moeilijk waardoor er onnodig balverlies werd geleden en de tegenstander wel kon scoren. 10-15 verloren, er had meer ingezeten.

Het was even niet anders, maar Triade 3 ging met drie heren en vijf dames op pad naar Dordrecht. Ondanks al vertraging op het veld en geen scheidsrechter, werd er wat later begonnen aan de wedstrijd. Het “bekende” team van Oranje Wit kwam ook goed uit de startblokken, want beide ploegen gaven elkaar geen ruimte om een verschil te maken. Helaas was de ruststand al enigszins verontrustend voor Triade 3. Terug in de wedstrijd komen was er niet meer bij. Eindstand: 17-8.

Triade 2 ging het duel aan met het Hardinxveldse Vriendenschaar. Gezien de stand in het klassement waren er voor beide ploegen kansen genoeg. Beide teams startte dus ook scherp en gefocust aan de wedstrijd. Triade maakte het Vriendenschaar vanaf het begin erg moeilijk om tot scoren te komen. Helaas zwakte dit in de loop van de wedstrijd af waardoor Vriendenschaar het verschil kon maken. Triade bleef wel vechten voor een goed resultaat, maar kon een 8-16 nederlaag niet voorkomen.

Triade 1 speelde thuis tegen SKV 1. Vorige keer wist Triade veel doelpunten te scoren tegen de ploeg uit Sleeuwijk. Dit was ook de opdracht voor deze week en om de tegendoelpunten te beperken. Triade ging via de dames vlot van start en stonden bij rust al 12-5 voor. De 2 helft haperde de doelpuntenmachine en werd het uiteindelijk 20-10.