4e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 26 november 2015 Nieuws

Het zal stil zijn in sporthal De Reiger, sowieso met de korfballers van kv Triade. Voor hen staan er a.s. zaterdag alleen maar uit wedstrijden op het programma. Wilt u een team komen aanmoedigen, lees dan verder waar dat kan!

In de sporthal bij Albatros en Conventus: De Develsteinhal in Zwijndrecht, gaat de E1 spelen tegen Conventus E om 11.00u. De E2 speelt om 10.00u tegen Albatros E. Op papier kan het wel eens een spannende wedstrijd worden voor de E1. Ze staan gelijk in punten samen met hun tegenstander. De E2 kan veel steun gebruiken, want zij gaan het opnemen tegen de koploper in hun poule.
Voor de D1 gaat het misschien wel hun derde partij op rij worden die zij gaan winnen, maar dan zal wel Oranje Wit D verslagen mogen worden om 12.00u. Triade C rijdt om 16.30u naar Papendrecht. Zij gaan het opnemen tegen PKC/SWKGroep C. Ook van deze wedstrijd is niet te voorspellen, welke kant het op gaat, maar de C zal er wel alles aan doen om de punten mee te nemen.
KCR B tegen Triade B om 11.00u in Ridderkerk. Het gaat voor de B bijna een gewoonte worden, om tot nu toe alleen maar uitwedstrijden te spelen. Helaas was daar nog geen overwinning, maar tegen KCR zijn er opnieuw de kansen voor.
Met een rit voor de boeg, reist Triade A af naar Hellevoetsluis. ’t Capproen A is hun tegenstander om 14.00u. De A van Triade staat nog steeds met lege handen na hun twee gespeelde wedstrijden. Zullen zij met de twee punten huiswaarts keren?
Sporthal de Fakkel in Ridderkerk zal de hal zijn waar Triade 3 gaat spelen tegen KCR om 14.25u. In de zeer spannende wedstrijd afgelopen zaterdag waar Triade 3 net wel wist te winnen, gaan zij het zich hopelijk niet zo moeilijk laten maken tegen KCR.
De twee gewonnen partijen voor Triade 2 zijn geen garantie voor nog meer overwinningen, maar in Barendrecht wacht Vitesse op het tweede, zij zullen het Triade 2 wel moeilijk gaan maken. Kan het tweede de rust behouden en goed spel neer zetten? Deze wedstrijd begint om 14.15u.
16.10u Ventura Sport tegen Triade 1 in Strijen. Nu staan beide ploegen op een gedeeld derde plek. Wat betekend: twee gewonnen en een wedstrijd verloren. In sporthal de Reiger liet Triade 1 zien, dat zij een wedstrijd naar zich toe kunnen trekken. Gaat dat ze a.s. zaterdag ook lukken tegen de ploeg in de Apollohal?