2e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 12 november 2015 Nieuws

Na de bekerwedstrijd voor Triade 1 en D1, gaan de ploegen ook in de competitie weer aan de slag. Helaas voor Triade 3, A en D2 zijn er geen wedstrijden. De andere team spelen allemaal uit. Lees verder waar ze gaan korfballen.

Voor de E2 was het geen leuke start van de competitie. Maar dat zelfde geldt voor Deetos/Snel E, want ook zij verloren. In de Deetos hal spelen zij tegen elkaar om 9.00u.
De tegenstander van de E1, dat is HKC E, is hun eerste partij in de zaal tegen plaatsgenoot Vriendenschaar redelijk weg gespeeld. De uitslag was 31 tegen 4 voor Vriendenschaar. Dat is dus een ploeg om in de gaten te houden. Voor Triade E1 wacht HKC E om 10.00u in de Wielewaal in Hardinxveld om het tegen elkaar op te nemen.
In en tegen Vlaardingen gaat Triade D1 het opnemen om 9.30u. Zij zullen de uitslag van bekerwedstrijd tegen hoofdklasser HKV/Ons Eibernest snel mogen vergeten, maar de leermomenten mee nemen om er beter van te worden.
Sporthal De Kleine Vink, is de hal waar Triade C gaat spelen tegen Nieuwerkerk. Dat zal zijn om 12.00u. In een zeer spannende eerste thuiswedstrijd, won Triade C met één punt verschil. Zullen zij het weer zo spannend laten worden?
Als wij, als Kv Triade, meestal praten over Vriendenschaar, dan bedoelen wij bijna altijd de vereniging uit Hardinxveld-Giessendam. Maar in Bodegraven, speelt ook een vereniging met de naam Vriendenschaar. Daar gaat Triade B spelen en dan zal zijn al in de middag om 14.00u.
Voor Triade 4 maar een zeer korte reistijd. In Gorinchem spelen zij tegen GKV/Enomics.  In heel hun poule is nog maar één wedstrijd gespeeld en het vierde hoefde nog niet in actie te komen. Zij beginnen om 15.50u.
In Heinenoord speelt Triade 2 hun eerste partij tegen Oranje Zwart/De Hoekse. Met een prima voorbereidingsperiode is het tweede er klaar voor om op jacht te gaan naar een overwinning. Aanvang: 14.15u.
Met maar liefst drie wedstrijden in acht dagen, heeft Triade 1 een een goed ritme te pakken om te gaan spelen tegen DSO. Waar DSO een punt liet liggen tegen VIOS, 10 – 10, wist Triade 1 met goed spel Zaamslag te verslaan met 19 – 8. In sporthal De Niervaert te Klundert begint deze partij om 17.20u.

Iedereen veel korfbalplezier en toeschouwers moedig ze aan!