8e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 13 januari 2017 Nieuws

Alle teams mogen zaterdag 14 januari aan de slag, een echte Triade Thuisdag. Maar liefst 12 teams heeft Triade inmiddels, daar kunnen dus 24 punten gepakt gaan worden. Check na zaterdag ook het clubweer op de homepage of de zon is gaan schijnen voor Triade. Lees verder hoe laat de teams gaan spelen in sporthal De Reiger.

Om 9.00u start de thuisdag met Triade F tegen Oranje Wit F. Het is alweer even geleden, dat de F een partij heeft gespeeld. Zijn zij scherp genoeg om de eerste twee punten van de dag veilig te stellen? Om dezelfde tijd speelt de E tegen GKV/Enomics E. De E van Triade is tot nu ongeslagen. Kunnen zij deze trend door zetten? Ook uit Gorinchem, GKV, komt de tegenstander van Triade D2. Zij spelen om 10.00u. Op papier zou dit een winst kunnen opleveren, maar of dit ook gaat gebeuren?
Triade D1 – ADO D, zij starten om 11.00u. Op een gedeelde derde plaats, staat Triade D1. Uiteraard zijn de punten meer dan welkom, om de aansluiting te houden. Uit Krimpen aan de IJssel komt KOAG C spelen tegen Triade C, dat zal zij om 12.00u. Op de plaatsen vijf, Triade C, en twee, KOAG C, daar zit maar twee punten verschil tussen. Welke ploeg kan dit verschil gaan aanpassen? Als de C gespeeld heeft, worden zij gevolgd door Triade B. Voor de B komt Oranje Wit afgereisd. Aanvang: 13.00u. Samen met Triade E en het vierde, staat Triade B bovenaan in hun poule. Wil de B aan kop blijven, dan zijn de twee punten nodig, maar of hun tegenstander daar aan gaat mee werken?
“De oudste jeugd”  van Triade, gaat het opnemen tegen WION A, 14.00u. Samen staan zij op gedeeld tweede positie. Wie van beide ploegen, weet een klein verschil te maken.
Dan gaan we kijken naar de senioren. Te beginnen bij Triade 5 om 15.00u gaan zij spelen tegen GKV/Enomics. Gevolgd door Triade 4, 16.25u. Uit Almkerk komt hun tegenstander, namelijk ACKC. Met nog maar vier wedstrijden gespeeld, kan Triade 4 zelfs hun tweede overwinning gaan pakken deze week. Maar gaat dit ook gebeuren?
17.35u, Triade 1 tegen Gemini. Na een goede inhaalslag, was het niet mogelijk om de partij naar zich toe te trekken afgelopen zaterdag. Weet Triade 1 wel het heft in handen te nemen, een voorsprong te pakken en deze vast te houden?
18.45u, Triade 2 tegen Reeuwijk. Het tweede blijft zoeken naar het juiste spel. Ook zij wisten niet te scoren, de vorige speelronde. Tegen de ploeg uit Reeuwijk, kunnen zij een winst afdwingen?
19.55u, Triade 3 tegen Nieuwerkerk. Tegen de nummer 1 in de poule mag het derde gaan spelen, wat misschien al een duel gaat worden om versteviging van de posities in de ranglijst.

Iedereen veel speelplezier in het veld en uiteraard langs de zijlijn!