1e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 6 november 2015 Nieuws

Na een aantal binnen trainingen en oefenwedstrijden, gaat het dan zaterdag beginnen in sporthal De Reiger. Start van de zaalcompetitie voor Kv Triade. Check ook dit bericht voor de bekerwedstrijd van a.s. maandagavond 9 november. Dan naar de wedstrijden. Lees gauw verder!

Helaas starten niet alle teams met een wedstrijd. Dat geldt voor E1, D1, B en Triade 2 en 4. Het wordt zaterdag 7 november geen volle Triade thuisdag, maar die gaan nog wel volgen in de loop van het seizoen.
Om 9.00u begint de E2 te spelen tegen Merwede E. Dat wordt de officiële eerste partij voor KV Triade in de zaal.
Vanuit Alkmkerk komt er waarschijnlijk wel een bus met de spelers en speelsters van ACKC D, C en A. Want deze teams gaan het opnemen tegen Triade D2, C en A. Ze spelen achter elkaar. Om 10.00u de D2, de C om 11.00u en 12.00u is de aanvangstijd voor de A.
Tegen het altijd lastige NIO uit Rotterdam neemt Triade 3 het op om 13.15u. Als allerlaatste partij op het veld, speelden zij ook tegen elkaar. Toen nam NIO de punten mee. Triade 3 zal nu graag de twee punten in De Reiger houden.
Met een reis van ongeveer 140 kilometer achter de rug komt Zaamslag 1 naar Groot-Ammers. Zij spelen om 14.30u tegen Triade 1. Voor het eerste wordt het zoeken naar de juiste vorm om in de zaal een aantal punten te gaan pakken, waar zij zeker opgebrand zullen zijn. Met een overwinning tijdens de laatste oefenwedstrijd, geeft dat weer motivatie om door te pakken tijdens de zaalcompetitie.

Vanaf 9.00u is de Reiger open, kom gerust kijken en aanmoedigen met om 14.30u Triade 1 tegen Zaamslag.